Általános Szerződési Feltételek

Általános információk

1) A honlapon minden termék árát forintban és bruttó módon (azaz ÁFÁ-val megnövelve) tüntetjük fel.

2) Amennyiben valamely termék kapcsán honlapunk különböző oldalain eltérő árak szerepelnek (ez elírás miatt történhet meg), akkor pontos és alkalmazandó árnak a termék egyedi oldalán található árat kell tekinteni.

3) Bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy a termékek ára helyesen jelenjen meg minden weboldalon, mégis előfordulhatnak elütések, hibák. Amennyiben egy termék ára irreálisan alacsony vagy magas, úgy azt az adott áron nem szolgáljuk ki.

4) A honlapon keresztül történő vásárláshoz nincs szükség külön regisztrációra.

A vásárlás folyamata

1) Ha egy terméket meg szeretne vásárolni, helyezze be a termék egyedi oldalán a kosárba a “Kosárba” gombra kattintással! A megvásárolni kívánt darabszámot itt is tudja állítani. Egy termék kiválasztása után nyugodtan folytathatja a vásárlást más termékek megnézegetésével, kosárba helyezésével.

2) A felső menüsávban megjelenő “Kosár” ikonra kattintva tud a kosárhoz lépni.

3) A Kosár oldalon tudja a kosárban lévő áruk darabszámát változtatni, vagy valamely terméket törölni. Itt tudja az átvétel, kiszállítás módját is kiválasztani. A lap alján található “Pénztár” gombra kattintva jut el a “Pénztár” oldalra, ahol a szállítási és számlázási adatait meg tudja adni.

A pénztár oldalon tudja kiválasztani, hogy milyen módon szeretne fizetni.

4) Rendelését a “Rendelés elküldése” gombra kattintással tudja elküldeni. Fontos tudni, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséggel járó nyilatkozatnak számít, tehát ezzel kijelenti, hogy a kiszállított árut ki fogja fizetni a futárnak.

5) Ha rendelését hibásan adta le, vagy bármi kérdése, kérése van felénk, ezt e-mailben tudja jelezni ezen a címen: info kukac simplerules.hu

Levelére munkaidőben (hétfőtől péntekig, reggel 8 és délután 16 óra között) igyekszünk egy órán belül válaszolni, de az is elképzelhető, hogy csak másnap tudunk választ küldeni. A gyakorlat viszont az, hogy nagyon gyorsan válaszolunk bármely nap, bármely órájában.

Elállási jog

Megrendelése során élhet a 45/2014, a 213/2008 és a 17/1999 számú kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Internetes vásárlások esetén a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke.

Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett termék összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni.

Ezúton felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Vevő viseli az elállás esetén az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. Az áru visszaküldésére az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül van lehetősége, tehát attól a naptól számítva, amikor értesít minket arról, hogy elállási jogával élni kíván.

A terméket hiánytalanul, eredeti csomagolásával együtt az alábbi címre küldheti vissza:

Firmus Mutare Kft. 7636 Pécs, Csipke utca 11.

Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, azaz ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogással!

Szállítási és fizetési módok

Fizetési módok

1) Előre történő banki átutalás

A megrendelt termékek árának kiegyenlítést követően adjuk át a csomagot a futárnak.

Az átutaláshoz szükséges információk:
Cégnév: Firmus Mutare Kft.
Bankszámlaszám: 10701520-69818422-51100005 (CIB Bank)
Megjegyzés: Rendelésszám

2) Bankkártyás fizetés a honlapon

Jelenleg még nem működik, de hamarosan bevezetjük a CIB kártyaelfogadását.

3) Készpénz (utánvét)

A termék átvételekor készpénzben tud fizetni.

Szállítási módok

A szállítási és csomagolási költség belföldre 1500 forint. Ha expressz szállítást kér, az további 1000 forint (összesen 2500 forint).

15 000 Ft feletti vásárlás és személyes átvétel esetén nem számítunk fel szállítási költséget.

Amennyiben a termék raktáron van, és rendelése munkanapon 13:00 óráig beérkezik, akkor
– expressz szállítás igénylése esetén a következő munkanapon,
– általános szállítási mód esetén 3-4 (három-négy) munkanapon belül meg is kapja a rendelt terméke(ke)t.

Munkanapon 13:00 óra után, vagy hétvégén érkező megrendelés esetén csak a következő munkanapon tudjuk a csomagod a futárnak átadni. (Időnként meg tudjuk majd oldani, hogy a később érkező rendeléseket is tudjuk másnapi szállítással küldeni, de ezt minden nap nem tudjuk teljesíteni.)

1) GLS futárszolgálat

A futár (GLS Kft.) kétszer kísérli meg a termék háznál történő kiszállítását, közben telefonon kezdeményezi a kapcsolatfelvételt.

2) GLS csomagpont

Ha nem tudja megadni, hogy a következő napokban mikor és hol tartózkodik, akkor kérje a küldeményt egy közeli GLS csomagpontra! A pénztár oldalon látható GLS csomagpont rovatba írja / másolja be a választott csomagpont elérhetőségét. A GLS csomagpontok listáját itt találja: http://csomag.hu/csomagpont-kereso

Visszaigazoló e-mailt küldünk:

  • Amikor megérkezik a rendelése.
  • Amikor összeállítottuk, becsomagoltuk a rendelését.
  • A futár is küld egy e-mailt arról, hogy átvette a küldeményt. Innentől az e levélben kapott követőkód segítségével követheti a csomag útját.

3) Személyes átvétel

Budapesten kettő, Pécsen egy helyen biztosítunk személyes átvételre lehetőséget. Fontos, hogy a megadott helyek nem boltok, hanem átvételi pontok. Éppen ezért szükséges előzetes telefonos egyeztetés, hogy biztosan legyen ott valaki, aki oda tudja adni a választott terméket. Személyes átvétel választása esetén is szükséges, hogy leadja rendelését a honlapon keresztül, mert a számlát ez alapján állítjuk ki az Ön részére.

a) 1113 Budapest, Badacsonyi u. 3/b. Telefonszám időpont-egyeztetéshez: +36 20 9464552
b) 1025 Budapest, Kavics u. 2. II. emelet. (Garázsbehajtó után, bordó keretes üvegajtó.) Telefonszám időpont-egyeztetéshez: +36 30 680 5320
c) 7636 Pécs, Csipke u. 11. Telefonszám időpont-egyeztetéshez: +36 20 460 2133

Ha egyedi kérése, igénye van, jelezze bátran ügyfélszolgálatunk felé!

Szállítási határidő

Amennyiben a termék raktáron van, a rendelés leadását követően 3-4 (három-négy) munkanapon belül várható a termék érkezése. Ha expressz szállítást kér, és rendelése munkanapon 13:00 óráig beérkezik, akkor a következő munkanapon már számíthat a csomagra.

Amennyiben a megrendelt termék pillanatnyilag nincs raktáron arról nyomban értesítünk (általában telefonon) és jelezzük, hogy mikor számíthat a termék érkezésére. A gyakorlatban már a termék leírásánál jelezni szoktuk, ha valamiből nincs raktáron.